Torby firmowe – skuteczny sposób na reklamę
Często zastanawiamy się, jak efektywnie zwiększyć zainteresowanie wśród potencjalnych klientów. Wiele różnych strategii marketingowych zakłada bezpośredni kontakt z konsumentem za pomocą środków, które mają największe szanse powodzenia. I tak od wielu już lat, spece od marketingu zapewniają torby z logo firmy oraz inne gadżety, które na co dzień będą przypominać klientowi o naszych oferowanych usługach. Szczególnie dużym powodzeniem cieszą się ekologiczne torby reklamowe, które można zamówić m.in. w tym miejscu: www.opengift.pl/torby-reklamowe-i-plecaki/.
Torby firmowe – torby uniwersalne
Przed zamówieniem gotowych gadżetów reklamowych, trzeba sobie zadać jedno, podstawowe pytanie. Czego klient potrzebuje i jak zachęcić go do używania naszych gadżetów, a później również pełnowymiarowych produktów? Po pierwsze – liczy się uniwersalność. Nawet jeśli nasz towar skierowany jest do określonej grupy docelowej, każdy klient posiada inny gust i zmysł estetyczny. Krzykliwa torba z kontrowersyjną grafiką może zaowocować efektem odwrotnym do zamierzonego. Dlatego też torby reklamowe z logo firmy powinny cechować się swoim uniwersalnym i neutralnym charakterem. Co oczywiście nie znaczy, że mamy powielać schematy.
Torby firmowe – torby ekologiczne
Świadomość ekologiczna polskiej społeczności z każdym rokiem wchodzi na coraz wyższy poziom. Zwracamy uwagę nie tylko na to, co jemy, gdzie jemy, ale również w czym jemy. Jednorazowe opakowania z tworzyw sztucznych do prawdziwe zabójstwo dla naszej planety. Plastik rozkłada się wiele tysięcy lat, a ponadto jest poważną szkodą dla naturalnego ekosystemu. A torby reklamowe wielokrotnego użytku to nie tylko świetny sposób na promocję własnej marki, ale również propagowanie ekologicznego stylu życia. Torby reklamowe materiałowe i torby reklamowe papierowe cieszą się największą popularnością wśród potencjalnej klienteli.
Torby firmowe – niepowtarzalny design
Wcześniej wspomnieliśmy, że torby reklamowe przeznaczone do hurtowej dystrybucji nie powinny być zbyt awangardowe, a trafiać w gusta szerokiej rzeszy potencjalnych klientów. Jednak nie oznacza to, że mają być nudne i tendencyjne. Aby przyciągnąć nowych zainteresowanych naszą ofertą, warto ich zaskoczyć czymś niecodziennym.
Torby reklamowe w niestandardowym kształcie
Zdążyliśmy się już przyzwyczaić do tradycyjnych toreb materiałowych czy papierowych w kształcie prostokąta czy kwadratu. Jednak utarte schematy warto przełamać czymś zupełnie zaskakującym. Kształt torby wcale nie musi przypominać prostokąt – może on nawiązywać do tematyki naszych produktów. Jeśli zajmujemy się promowaniem usług komunikacyjnych – torba reklamowa w kształcie smartfona, jeśli działamy w branży spożywczej – torba firmowa w kształcie owocu czy warzywa skutecznie wyróżni się z tłumu.
Plecak zamiast torby reklamowej
Często zapominamy, że na rynku nie istnieją jedynie torby reklamowe. Plecaki reklamowe zyskują coraz większą popularność szczególnie wśród młodszych grup docelowych. Taki plecak firmowy można ze sobą zabrać na wycieczkę, na przejażdżkę rowerem czy na siłownię. Wystarczy dobrze „pokombinować” z designem takiego plecaka, aby mógł służyć swoim nowym właścicielom przez długi czas i jednocześnie przypominał im o jakości naszych pełnowymiarowych usług.
Teraz to wymyślają rożne gadżety :) Kiedyś to tylko długopisy były, smycze itd.. A teraz jest mnóstwo innych. Zobaczymy w lutym jakie nowości firmy pokażą :)