Wydanie nr 214/2025, Sobota 2.08.2025
imieniny: pokaż (6 imion)Gustaw, Karina, Maria, Stefan, Świętosław, Teodota
ReklamaKontakt
  • tvregionalna24.pl
  • zulawyimierzeja24.pl
  • tvsztum.pl
  • tvdzierzgon.pl

Ogłoszenie Wójta Gminy Miłoradz o naborze na wolne stanowisko urzędnicze.

Wójt Gminy Miłoradz ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej.

I. Dane jednostki:

- nazwa jednostki: Urząd Gminy Miłoradz.

- adres: ul. Żuławska 9, 82-213 Miłoradz

- tel. 55 2711531

II. Oferowane stanowisko pracy:

- ds. zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej – pełen etat.

III. Data ogłoszenia naboru – 10.07.2025 r.

IV. Wymagania związane ze stanowiskiem :

1. Wykształcenie minimum średnie.

2. Obywatelstwo polskie.

3. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.

4. Nieposzlakowana opinia.

5. Stan zdrowia, pozwalający na zatrudnienie.

6. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

7. Znajomość ustaw: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o zarządzaniu kryzysowym, ustawy obronie Ojczyzny, ustawa o ochronie ludności i obronie cywilnej, ustawy o ochronie przeciwpożarowej, ustawy o ochotniczych strażach pożarnych, ustawy o ochronie danych osobowych i rozporządzenia unijnego RODO, Kodeksu postępowania administracyjnego.

V. Wymagania dodatkowe:

1. Gotowość do podjęcia pracy – 01.09.2025 r.

2. Wykształcenie wyższe preferowane kierunki: administracja, zarządzanie kryzysowe.

3. Umiejętność:

- stosowania i interpretacji przepisów prawnych,

- sprawnej organizacji i planowania pracy,

- analitycznego myślenia,

- samodzielnego podejmowania decyzji,

- skutecznego komunikowania się, analizy problemu i poprawnego wyciągania wniosków.

4. Biegła znajomość obsługi komputera, a także umiejętność poruszania się w sieci Internet oraz znajomość zasad techniki biurowej z zastosowaniem komputera oraz urządzeń biurowych.

5. Preferowane predyspozycje: samodzielność w działaniu, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, rzetelność, sumienność, kreatywność, systematyczność, wysoka kultura osobista.

VI. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku ds. zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej:

1. Realizacja zadań w zakresie zarządzania kryzysowego, w szczególności:

a) stworzenie i utrzymanie kompleksowego systemu reagowania, obejmującego wszelkie zdarzenia losowe na terenie Gminy Miłoradz;

b) przygotowanie i aktualizacja planu reagowania kryzysowego;

c) organizacja pracy gminnego zespołu reagowania , tworzenie i rocznego planu pracy i przeprowadzanie ćwiczeń zespołu reagowania kryzysowego.

2. Realizacja zadań w zakresie spraw obronnych, wojskowych, a w szczególności:

a) opracowywanie i aktualizowanie dokumentów w ramach planowania obronnego;

b) opracowanie i prowadzenie dokumentacji stałego dyżuru Urzędu, zapewnienie właściwego obiegu decyzji i informacji dla potrzeb kierowania przez Wójta Gminy Miłoradz;

c) organizowanie i przeprowadzanie rejestracji przedpoborowych;

d) realizacja zadań związanych z przeprowadzaniem kwalifikacji wojskowej;

e) prowadzenie spraw związanych z reklamowaniem osób od pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny;

f) wykonywanie zadań związanych z planowaniem i nakładaniem obowiązku świadczeń osobistych i rzeczowych (przygotowanie projektów decyzji administracyjnych) na terenie gminy Miłoradz;

g) prowadzenie spraw związanych z akcją kurierską;

3. Realizacja zadań w zakresie obrony cywilnej, w szczególności:

a) tworzenie formacji obrony cywilnej oraz organizowanie ćwiczeń;

b) nakładanie obowiązków w ramach powszechnej samoobrony ludności;

c) rejestrowanie i przechowywanie dokumentacji niejawnej.

4. Realizacja zadań w zakresie BHP, w tym:

a) prowadzenie spraw szkoleń BHP,

b) realizacja przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zabezpieczenia przeciwpożarowego w budynkach administracyjnych i gospodarczych Urzędu;

c) gospodarowanie odzieżą ochronną i roboczą, prowadzenie wymaganej dokumentacji;

d) prowadzenie spraw związanych z wypadkami przy pracy;

e) realizacja zadań bhp, w imieniu kierownika zakładu pracy, wynikających z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września1997 roku (Dz.U. z 1997r. Nr 109 poz. 704 z późn. zm.) w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy.

VII. Warunki pracy:

1. Praca na pełen etat.

2. Miejsce pracy: Urząd Gminy Miłoradz, ul. Żuławska 9, 82-213 Miłoradz.

3. Wynagrodzenie ustalone zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. 2024 poz. 1638 t.j.) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Miłoradz wprowadzonym Zarządzeniem Wójta Gminy Miłoradz nr 24.2024 z dnia 30 kwietnia 2024 r.

4. Zastrzega się wolę zawarcia pierwszej umowy o pracę na czas określony.

5. Opis wykonywanej pracy: praca w terenie oraz przy stanowisku komputerowym polegająca na tworzeniu dokumentów w formie elektronicznej i papierowej, odpowiedzialność za pracę i realizowane zadania, wymagająca bezpośredniej współpracy z kierownikami jednostek i pracownikami Urzędu Gminy Miłoradz, a także podmiotami zewnętrznymi i instytucjami.

6. Termin rozpoczęcia pracy – 01.09.2025 r.

VIII. Informacja o wielkości wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia jest niższy niż 6%.

IX. Wymagane dokumenty:

1. Kwestionariusz osobowy dla celów rekrutacji (do pobrania- załącznik do ogłoszenia);

2. Życiorys zawodowy - z przebiegiem nauki i opisem dotychczasowej kariery zawodowej, przedstawienie dodatkowych umiejętności;

3. List motywacyjny;

4. Odpis lub kserokopia dyplomu ukończenia studiów lub innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje – wykształcenie;

5. Kserokopie świadectw pracy oraz opinie, referencje - jeżeli są posiadane;

6. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – dokument wymagany od osób, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych;

7. Oświadczenie (do pobrania- załącznik do ogłoszenia):

- o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

- o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

- o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (zgodnie z art. 6 ust.1 lit.a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) zawartych w zgłoszeniu na potrzeby postępowania konkursowego.

X. Miejsce i termin składania dokumentów:

1. W zamkniętej kopercie opisanej imieniem i nazwiskiem, adresem, telefonem kontaktowym osoby składającej ofertę z adnotacją: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – ds. zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej” osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Miłoradz w nieprzekraczalnym terminie do dnia 6.08.2025 r. do godziny 1200 lub drogą pocztową na adres: Urząd Gminy Miłoradz, ul. Żuławska 9, 82 –213 Miłoradz.

2. Za termin złożenia dokumentów przesłanych drogą pocztową uważa się datę ich wpływu do Urzędu Gminy w Miłoradzu.

3. Oferty niekompletne oraz złożone po terminie nie będą otwierane i rozpatrywane.

4. Nadesłane dokumenty nie będą zwracane.

5. Dodatkowe informacje o konkursie można uzyskać telefonicznie pod numerem 55 2711531.

XI. Informacje dodatkowe:

1. Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania zostaną poinformowani telefonicznie i zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.

2. Dodatkowe informacje pod nr tel. 55 2711531 wew. 22.

3. Informacje o wyniku naboru będą umieszczone na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Miłoradz oraz Biuletynie Informacji Publicznej.

4. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału dokumentów.

5. Zastrzega się prawo nie wybrania żadnego kandydata.

 

Wójt Gminy

Arkadiusz Skorek


 

Informacja prasowa Urzędu Gminy Miłoradz

Redakcja. Czekamy na Twoje informacje.
Przejdź do komentarzy

Załączone pliki do pobrania (3)

Kamery On-Line

Podziel się:
Oceń:
Tagi

Zobacz więcej z kategorii Miłoradz


Komentarze (0)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe i naruszające regulamin będą usuwane.