Wydanie nr 309/2024, Poniedziałek 4.11.2024
imieniny: pokaż (12 imiona)Karolina, Dżesika, Emeryk, Karol Boromeusz, Olgierd, Modesta, Witalis, Mojżesz, Emeryka, Mściwoj, Mszczujwoj, Perpetua
ReklamaKontakt
  • tvregionalna24.pl
  • zulawyimierzeja24.pl
  • tvsztum.pl
  • tvdzierzgon.pl

Ogłoszenie Wójta Gminy Sztutowo o naborze na wolne stanowisko urzędnicze.

Ogłoszenie o naborze na wolne od dnia 4 listopada 2024 roku stanowisko urzędnicze ds. zagospodarowania przestrzennego i gospodarki nieruchomościami.

Wójt Gminy Sztutowo ogłasza nabór na wolne od dnia 4 listopada 2024 roku stanowisko urzędnicze stanowisko do spraw zagospodarowania przestrzennego i gospodarki nieruchomościami w Urzędzie Gminy  w Sztutowie ul. Gdańska 55, 82- 110 Sztutowo

I. Nazwa i adres jednostki :

Urząd Gminy w Sztutowie

ul. Gdańska 55

82-110 Sztutowo 

II. Określenie stanowiska; stanowisko urzędnicze

Nazwa stanowiska: stanowisko do spraw zagospodarowania przestrzennego i gospodarki nieruchomościami.

Wymiar czasu pracy – 1/1 etat

III. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych: w miesiącu wrześniu 2024r wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie  Gminy w  Sztutowie , w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6%.

IV.  Niezbędne wymagania od kandydatów:
•  obywatelstwo polskie,
•  pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
•  brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• nieposzlakowana opinia,
• wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe administracyjne/ geodezja, architektura.
• znajomość przepisów prawa: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych,  ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,  ustawa o gospodarce nieruchomościami.
• znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracyjnych (Kpa),

• stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku  

V. Wymagania dodatkowe:
•  preferowane doświadczenie: praca w jednostkach samorządu terytorialnego,
• umiejętność pracy w zespole, determinacja w realizacji celów, łatwość nawiązywania kontaktów, zaangażowanie, umiejętność radzenia sobie ze stresem, kreatywność, dobra organizacja pracy, efektywność i szybkość realizacji powierzonych zadań, dyspozycyjność.

V. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku .

1. planowanie, przygotowywanie do uchwalenia i realizacja miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, planu ogólnego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy

2. wydawanie zaświadczeń, wypisów i wyrysów oraz informacji z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego

3. prowadzenie spraw z zakresu wydawania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego

4. współpraca z instytucjami, organami realizującymi zadania z zakresu zagospodarowania przestrzennego

5. prowadzenie spraw w zakresie podziału i rozgraniczenia nieruchomości z uwzględnieniem zgodności projektu podziału z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego oraz wydawanie decyzji i postanowień z tym związanych

6. nadzór i prowadzenie spraw związanych z ustalaniem opłaty planistycznej i adiacenckiej

7. prowadzenie i nadzór nad prawidłowym oznaczeniem ulic i numeracji budynków na terenie gminy

8. prowadzenie spraw z zakresu wyłączeń gruntów rolnych i leśnych z produkcji

9. prowadzenie spraw związanych z kopalinami na terenie gminy

10. prowadzenie spraw związanych z gospodarką nieruchomościami w tym:

a) prowadzenie spraw z zakresu sprzedaży, wydzierżawiania, oddawania w trwały zarząd oraz w użyczenie nieruchomości stanowiących własność Gminy,

b) przygotowywanie dokumentów oraz organizowanie przetargów na nieruchomości,

c) prowadzenie oraz aktualizacja ewidencji mienia gminnego,

d) przejmowanie nieruchomości na mienie gminne,

e) ustalanie opłat za użytkowanie wieczyste i za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego we własność.

f) prowadzenie spraw związanych ze sprawozdawczością z zakresu gospodarki nieruchomościami.

11. realizacja ustawy o własności lokali oraz ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy,

12. wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego i orzekanie o jego przywróceniu do stanu pierwotnego oraz naliczanie opłat z tym związanych,

13. kontrola realizacji zawartych umów z przedsiębiorstwami specjalistycznymi w zakresie: dostawy zimnej wody, odprowadzania ścieków, dostawy energii elektrycznej do pomieszczeń wspólnego użytku (klatka schodowa, piwnica), czyszczenia przewodów wentylacyjnych, dymowych i spalinowych w obiektach mieszkaniowych,

14. kontrola i nadzór prowadzonych w imieniu gminy rozliczeń ze wspólnotami mieszkaniowymi z udziałem gminy,

15. naliczanie opłat czynszów z najmu lokali mieszkaniowych.

16. sporządzania sprawozdań, analiz i planów z zakresu wykonywanych zadań

VI. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
• stanowisko przeznaczone dla pracownika administracji biurowej,
• obsługa komputera oraz urządzeń biurowych,
•  kontakty z klientami zewnętrznymi,

VII. Wymagane dokumenty:
• podpisany własnoręcznie list motywacyjny,
• kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie

• CV - z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej i zajmowanych stanowiskach (własnoręczny podpis),
• kopie świadectw pracy dokumentujących dotychczasowy staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia,
• kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
• kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych
• oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
• oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

• oświadczenie iż, stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na danym stanowisku  

• oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych

VIII.  Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Dokumenty należy złożyć w zamkniętej j kopercie  lub przesłać na adres Urzędu Gminy w Sztutowie ul. Gdańska 55, 82- 110 Sztutowo z  dopiskiem „Oferta pracy na  stanowisko urzędnicze do spraw zagospodarowania przestrzennego i gospodarki nieruchomościami” do dnia 31 października 2024 roku  do godziny 15.00.

Oferty, które wpłyną po terminie, nie będą rozpatrywane.

O terminie rozmowy kwalifikacyjnej osoby wstępnie zakwalifikowane jako spełniające w/w wymogi zostaną powiadomieni telefonicznie w ciągu 2 dni od daty posiedzenia , na którym komisja zapozna się ze złożonymi ofertami.

IX. Informacje dodatkowe:

1. Niniejsze ogłoszenie opublikowane zostanie w BIP Urzędu Gminy w Sztutowie oraz umieszczone na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Sztutowie. 

2. Przed zawarciem umowy o pracę kandydat wyłoniony w drodze naboru przedkłada pracodawcy: zaświadczenie lekarza medycyny pracy potwierdzające fakt przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku, (skierowanie wystawia pracodawca) .

3. Złożone w naborze dokumenty kandydata,  który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych.

4.  Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału „Zapytania o udzielenie informacji o osobie  z Krajowego Rejestru Karnego”

5. Informacja  o wyniku naboru zostanie ogłoszona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w Sztutowie oraz w Biuletynie informacji Publicznej.

Wójt Gminy

Robert Zieliński


 

Informacja prasowa Urzędu Gminy Sztutowo

Redakcja. Czekamy na Twoje informacje.
Przejdź do komentarzy

Załączone pliki do pobrania (3)

Kamery On-Line

Podziel się:
Oceń:
Tagi

Zobacz więcej z kategorii Sztutowo


Komentarze (0)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe i naruszające regulamin będą usuwane.