1. Stanowisko pracy:
ds. wydawania decyzji administracyjnych
2. Wymagania niezbędne – konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku:
a. wykształcenie co najmniej średnie,
b. prawo jazdy i posiadanie pojazdu umożliwiającego poruszanie się w terenie gminy,
c. umiejętność analitycznego myślenia i precyzyjnego przekazywania informacji,
d. biegła znajomość obsługi komputera,
e. znajomość przepisów:
• kodeks postępowania administracyjnego
• ustawy o samorządzie gminnym
f. wysoka kultura osobista,
g. nieposzlakowana opinia,
h. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
i. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
j. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
3. Wymagania dodatkowe - pozostałe, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku:
a. komunikatywność,
b. dyspozycyjność,
c. umiejętność pracy w zespole,
d. umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych,
e. umiejętność interpretacji przepisów prawa i analitycznego myślenia,
f. prawo jazdy kat. B,
g. doświadczenie w pracy administracyjnej,
h. wykształcenie wyższe.
4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
prowadzenie procesu administracyjnego nad realizacją inwestycji.
5. Informacja o warunkach pracy:
a. miejsce wykonywania pracy – Urząd Gminy Miłoradz, ul. Żuławska 9, 82-213 Miłoradz.
b. czas pracy - pełny wymiar czasu pracy,
c. praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
d. umowa o pracę na czas zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności, planowany termin zatrudnienia od dnia 1 maja 2024 r.
6. Wymagane dokumenty:
a. list motywacyjny,
b. życiorys (CV),
c. kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
d. kopia dokumentu poświadczającego wykształcenie np. dyplomu lub inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach np.: kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje,
e. oświadczenie kandydata o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
g. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku,
h. oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z art.6 ust. 1 lit. a - Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy nr 95/46/WE (RODO), w celach przeprowadzenia naboru.
8. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
w Urzędzie Gminy Miłoradz, ul. Żuławska 9, 82-213 Miłoradz, biuro sekretariat lub pocztą (za datę doręczenia dokumentów przyjmuje się datę ich wpływu do urzędu) na ww. adres urzędu, w kopertach z oznaczeniem nadawcy, z dopiskiem „Zatrudnienie na zastępstwo”, w terminie do dnia 24.04.2024 roku do godz. 15.00.
Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
9. Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania zostaną poinformowani telefonicznie i zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.
Dodatkowe informacje pod nr tel. 55 2711531.
Informacje o wyniku naboru będą umieszczone na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Miłoradz oraz Biuletynie Informacji Publicznej.
10. Klauzula informacyjna.
a. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
b. Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
c. Administrator danych i kontakt do niego: Gmina Miłoradz, 82-213 Miłoradz, ul. Żuławska 9, ug@miloradz.malbork.pl
d. Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@miloradz.malbork.pl
e. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na wolne stanowisko urzędnicze,
f. Informacje o odbiorcach danych: Urząd Gminy Miłoradz, 82-213 Miłoradz, ul. Żuławska 9,
g. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko urzędnicze lecz nie dłużej niż 3 miesiące.
h. Uprawnienia:
• prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej,
• prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Wójt Gminy
Arkadiusz Skorek
Informacja prasowa Urzędu Gminy w Miłoradzu