Wydanie nr 24/2025, Piątek 24.01.2025
imieniny: pokaż (7 imion)Chwalibog, Franciszek, Milena, Wera, Ksenia, Rafał, Tymoteusz
ReklamaKontakt
  • tvregionalna24.pl
  • zulawyimierzeja24.pl
  • tvsztum.pl
  • tvdzierzgon.pl

Ogłoszenie Wójta Gminy Miłoradz z dnia 23 stycznia 2025 roku.

Ogłoszenie w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w gminie Miłoradz, na podstawie którego ma być lokalizowana elektrownia wiatrowa.

Na podstawie art. 6a ustawy z dnia 20 maja 2016 r. o inwestycjach w zakresie elektrowni wiatrowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 317) oraz art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Gminy Miłoradz uchwały nr IX.59.2025 z dnia 20 stycznia 2025 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Miłoradz dla elektrowni wiatrowych.

Osoby zainteresowane mogą składać wnioski do ww. planu miejscowego w terminie do dnia 19 lutego 2025. Wnioski należy składać w formie papierowej w siedzibie Urzędu Gminy w Miłoradzu, ul. Żuławska 9, 82-213 Miłoradz, w godzinach urzędowania oraz korespondencyjnie na ww. adres lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej, tj. poczty elektronicznej na adres: ug@miloradz.malbork.pl lub adres skrzynki ePUAP:/cu14we18r2/skrytka lub na adres do e-Doręczeń. Wnioski można także składać na formularzu, dostępnym na stronie: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/formularz-pisma-dotyczacego-aktu-planowania-przestrzennego, w postaci papierowej lub w formie dokumentu elektronicznego. Wniosek musi zawierać imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby wnioskującego oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada. We wniosku należy wskazać czy wnioskodawca jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem, oraz można podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.

Informuję również, że zgodnie z art. 6e ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 20 maja 2016 r. o inwestycjach w zakresie elektrowni wiatrowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 317), w dniu 12.02.2025 r. o godzinie 15:30, odbędzie się spotkanie otwarte w Urzędzie Gminy Miłoradz w formie spotkania bezpośredniego, nad możliwymi do ujęcia w tym planie rozwiązaniami. Ponadto w dniu 12.02.2025 r. o godzinie 16:30 odbędzie się spotkanie otwarte w formie prowadzonej za pomocą środków porozumiewania się na odległość, umożliwiających zabieranie głosu, zadawanie pytań i składanie uwag w formie zapisu tekstowego. Informację o łączu do spotkania online będzie można uzyskać najpóźniej w dniu spotkania, przed rozpoczęciem spotkania, pod adresem:

https://www.miloradz.malbork.pl/ – w zakładce aktualności

https://miloradz.biuletyn.net/ w zakładce Prawo > Obwieszczenia i zawiadomienia.

Jednocześnie, na podstawie art. 39 pkt 1 oraz art. 40 i 41 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.), zawiadamiam o przystąpieniu do opracowania prognoz oddziaływania na środowisko w celu przeprowadzenia strategicznych ocen oddziaływania na środowisko miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.

Zgodnie z art. 40 ww. ustawy wnioski mogą być wnoszone:

  1. w formie pisemnej na adres Urzędu Gminy w Miłoradzu, ul. Żuławska 9, 82-213 Miłoradz,

  2. ustnie do protokołu w Urzędzie Gminy w Miłoradzu, ul. Żuławska 9, 82-213 Miłoradz,

  3. za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym, na adres e-mail: ug@miloradz.malbork.pl lub adres skrzynki: ePUAP:/cu14we18r2 /skrytka lub na adres do e-Doręczeń.

Wnioski do ww. projektów planów miejscowych i strategicznych ocen oddziaływania na środowisko można składać w terminie do 19 lutego 2025 r.

Informuję, że organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Wójt Gminy Miłoradz.

 

Wójt Gminy Miłoradz

Arkadiusz Skorek

 

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych

Wójt wykonuje obowiązek, o którym mowa w art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679 Informacja o ograniczeniu, o którym mowa w Art. 8a ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.):

W związku z przetwarzaniem przez wójta danych osobowych, uzyskanych w toku prowadzenia postępowań dotyczących sporządzania aktów planowania przestrzennego, prawo, o którym mowa w art. 15 ust. 1 lit. g rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), przysługuje, jeżeli nie wpływa na ochronę.

Zgodnie z art.13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) podajemy poniższe informacje dotyczące przetwarzania danych Pani/Pana danych osobowych 1)Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Miłoradz jest Wójt Gminy Miłoradz, z siedzibą przy ul. Żuławska 9, 82-213 Miłoradz, Tel. 55 271-15-31, e-mail ug@miloradz.malbork.pl 2)W sprawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych oraz przysługującymi Pani/Panu w związku z tym uprawnieniami można kontaktować się z wyznaczonym w Urzędzie GminyMiłoradz Inspektorem Ochrony Danych Osobowych. Dane kontaktowe Inspektora: adres e-mail: iod@miloradz.malbork.pl 3).Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze wynikającego z ustawy z dnia 27.03.2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym polegającego na realizacji zadań związanych z procedurą sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Miłoradz. 4)Podstawą prawną przetwarzania Pani/a danych osobowych jest art.6 ust.1 lit.c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych „RODO”, a także ustawa z dnia 27.03.2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. 5)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania dla jakich zostały zebrane, a następnie przez okres wynikający z kategorii archiwalnej dokumentacji, określonej w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych . Zgodnie z polskim prawem archiwalnym dokumentacja zawierająca realizację zadań związanych z procedurą sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Miłoradz stanowi materiał archiwalny i jest przechowywana wieczyście. 6)W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu: a)prawo do dostępu do treści danych osobowych, b)prawo do żądania sprostowania (poprawiana) danych osobowych, c)prawo do żądania usunięcia danych, d)prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, e)prawo do przenoszenia danych, f)prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych. 7)W przypadku, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r., przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych – Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 8)Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym i w tym zakresie ich podanie ma charakter obowiązkowy. 9)Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

 

 

 

Informacja prasowa Urzędu Gminy Miłoradz


 


 

Redakcja. Czekamy na Twoje informacje.
Przejdź do komentarzy

Kamery On-Line

Podziel się:
Oceń:
Tagi

Zobacz więcej z kategorii Miłoradz


Komentarze (0)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe i naruszające regulamin będą usuwane.