SEO - obowiązkowa pozycja w budżecie
Pozycjonowanie, zwane SEO (z ang. Search Engine Optimization), to optymalizacja stron pod wyszukiwarki internetowe celem uzyskania jak najlepszej widoczności. Wysokie pozycje na wpisywane przez użytkowników słowa kluczowe bezpośrednio przekładają się na wzrost odwiedzin, zainteresowanie towarami lub usługami, a ostatecznie na zwiększenie sprzedaży. SEO jest elementem marketingu internetowego w wyszukiwarkach (SEM, z ang. Search Engine Marketing) i wraz z PPC (z ang. Pay Per Click) stanowi najlepsze działanie pod względem skuteczności oraz opłacalności. Pozycjonowanie sklepów internetowych i stron www jest koniecznością, niezależnie od skali biznesu i najlepszym sposobem na pozyskiwanie klientów z rynku e-commerce.
Pozycjonowanie strony - cena
Niestety, nie istnieje sztywny cennik pozycjonowania. Koszt za pozycjonowanie strony w Google zależy m.in. od:
-
branży,
-
konkurencyjności wyrażeń kluczowych,
-
rodzaju fraz (ogólne, long tail),
-
zasięgu kampanii (pozycjonowanie lokalne, pozycjonowanie ogólne),
-
aktualnej pozycji witryny,
-
historii domeny.
Uwzględniając te czynniki, można określić budżet na pozycjonowanie strony. Może to być przedział od kilkuset złotych (pozycjonowanie lokalne lub na bardzo specjalistyczne frazy) do kilkunastu tysięcy złotych miesięcznie. Pozycjonowanie stron www jest zatem dla każdego, zarówno małego, jak i dużego przedsiębiorstwa. Profesjonalna firma zajmująca się reklamą w Internecie powinna przedstawić ofertę pozycjonowania bezpłatnie i bez żadnych zobowiązań, dlatego, jeśli zależy Ci, by poznać koszt SEO, najlepiej wysłać zapytanie.
BEZPŁATNA ANALIZA I WYCENA POZYCJONOWANIA STRONY NA:
https://www.sempire.pl/pozycjonowanie-cennik.html
Dlaczego pozycjonowanie stron internetowych kosztuje?
W skład SEO wchodzą działania, które można podzielić na trzy kategorie:
-
prace on-page, czyli eliminowanie błędów na stronie, wzbogacanie witryny o treści, dostosowanie do urządzeń mobilnych,
-
działania off-page, to zdobywanie wartościowych linków do strony oraz tworzenie artykułów sponsorowanych,
-
analityka internetowa.
Szeroki zakres działań wymaga zatrudnienia ściśle wykwalifikowanych specjalistów z różnych dziedzin, m.in. programistów, copywriterów, analityków internetowych. Działania muszą być dobrze zaplanowane i skoordynowane, aby były skuteczne. Właśnie dlatego pozycjonowanie stron musi kosztować. I jeśli już mamy wydawać pieniądze, to zdecydowanie lepszym rozwiązaniem jest renomowana agencja zajmująca się reklamą w Google niż freelancer, który deklaruje, że sam zajmie się wszystkim.
Marketing internetowy - wydatek, który się opłaca
Patrzenie na pozycjonowanie strony w wyszukiwarce Google jako na koszt daje niepełny obraz. Bowiem jest to wydatek, który się opłaca. Dobrze zaplanowana reklama w Internecie właściwie finansuje się sama, a jednocześnie wspiera rozwój firmy. Jest to więc bardzo dobra inwestycja o dużym stopniu rentowności.
Poznaj cenę za pozycjonowanie Twojej strony
Jeżeli interesuje Cię cena za pozycjonowanie strony www, zamów bezpłatną wycenę. W oparciu o analizę branży, strony, potrzeb i oczekiwań, profesjonalna agencja przygotuje kosztorys pozycjonowania. Porównując oferty, nie kieruj się wyłącznie wartością wyrażoną w złotych, ale zakresem działań oraz doświadczeniem i sukcesami, jakimi może poszczycić się konkretna firma np. Agencja SEO SEMPIRE. Skuteczne pozycjonowanie strony internetowej sprawi, że koszt szybko się zwróci, dlatego pozornie wyższa cena na start może dać większy zysk!
Dużo więcej informacji o SEO – pozycjonowaniu stron znajdziesz pod adresem: