Wydanie nr 310/2024, Wtorek 5.11.2024
imieniny: pokaż (7 imion)Florian, Trofima, Marek, Sławomir, Blandyna, Blandyn, Dalemir
ReklamaKontakt
  • tvregionalna24.pl
  • zulawyimierzeja24.pl
  • tvsztum.pl
  • tvdzierzgon.pl

Gmina Malbork. Uzyskaj dofinansowanie na usunięcie wyrobów zawierających azbest. Masz czas do 20 maja.

Gmina Malbork. Uzyskaj dofinansowanie na usunięcie wyrobów zawierających… fot. zdjęcie poglądowe
Wójt Gminy Malbork, Marcin Kwiatkowski informuje o możliwości uzyskania dofinansowania na usuwanie wyrobów zawierających azbest. Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku ogłosił właśnie konkursu pn. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu województwa pomorskiego edycja 2021”. Co trzeba zrobić, by uzyskać takie dofinansowanie?

 

Dofinansowanie można pozyskać na zadania z zakresu demontażu, zbierania, transportu, zabezpieczenia i unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest oraz transportu, zabezpieczenia i unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest znajdujących się w miejscach do tego nieprzeznaczonych (np. dzikie wysypiska, posesje) i objętych inwentaryzacją wyrobów zawierających azbest.

 

 

 

 

Kosztami kwalifikowanymi zadania, tzn. takimi, na które można uzyskać dofinansowanie są wyłącznie udokumentowane koszty: demontażu, zbierania, transportu i unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest, poniesione w 2021 i/albo 2022 r. pod warunkiem, że zadanie nie zostało zakończone przed dniem 29 marca 2021 r.

 

 

 

 

Koszt kwalifikowany oblicza się w oparciu o kryterium w postaci współczynnika efektywności kosztowej wynoszącego:

a) nie więcej niż 600 zł/Mg odpadu zawierającego azbest - jeżeli na zadanie składają się łącznie: demontaż, zbieranie, transport i unieszkodliwienie odpadu;

b) nie więcej niż 300 zł/Mg odpadu zawierającego azbest - jeżeli na zadanie składa się wyłącznie transport i unieszkodliwienie odpadu.

 

 

 

 

Kwota dofinansowania zadania z WFOŚiGW w Gdańsku wynosi do 70% kosztów kwalifikowanych. Wnioski o dofinansowanie zadania z zakresu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Malbork przy udziale funduszy uzyskanych z WFOŚiGW należy składać w terminie do 20 maja 2021 r.

 

 

 

 

Prawidłowo wypełnione wnioski wraz z wymaganymi załącznikami można składać za pośrednictwem:

1. Poczty tradycyjnej na adres: Urząd Gminy Malbork, ul. Ceglana 7, 82-200 Malbork;

2. Wrzucać do ustawionej przed budynkiem Urzędu Gminy Malbork skrzynki podawczej;

3. Na adres e-mail: srodowisko@gmina.malbork.pl (pod warunkiem dostarczenia oryginału).

Wnioski dostępne są: na stronie internetowej, w siedzibie urzędu, u sołtysów.

 

 

 

 

UWAGA!

Przyznanie dofinansowania dla mieszkańców Gminy Malbork realizowane będzie po podpisaniu umowy z WFOŚiGW. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 506-193-831

 

 

 

 

Informacja prasowa Urzędu Gminy Malbork

 

UG Malbork
Przejdź do komentarzy

Kamery On-Line

Podziel się:
Oceń:
Tagi

Zobacz więcej z kategorii Wiadomości


Komentarze (0)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe i naruszające regulamin będą usuwane.