Wydanie nr 333/2024, Czwartek 28.11.2024
imieniny: pokaż (12 imiona)Grzegorz, Lesław, Zdzisław, Gościrad, Lesława, Jakub, Rufin, Ginter, Guncerz, Gunter, Kwieta, Berta
ReklamaKontakt
  • tvregionalna24.pl
  • zulawyimierzeja24.pl
  • tvsztum.pl
  • tvdzierzgon.pl

SPÓŁKI TWORZĄCE GRUPĘ KAPITAŁOWĄ ECO TO „FIRMY PRZYJAZNE KLIENTOWI” - 20.01.2015

SPÓŁKI TWORZĄCE GRUPĘ KAPITAŁOWĄ ECO TO „FIRMY PRZYJAZNE KLIENTOWI”… fot. Robert Kaczmarkiewicz [Robert Dzierzgoń]

Energetyka Cieplna Opolszczyzny SA
ECO Jelenia Góra Sp. z o.o.
ECO Kutno Sp. z o.o.
ECO Malbork Sp. z o.o.

Jutro, czyli 21 stycznia, w Sali Notowań na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie odbędzie uroczysta gala Programu Firmy Przyjaznej Klientowi, podczas której wszystkim laureatom tej edycji konkursu wręczone zostaną Godła FPK, uprawniające do posługiwania się tytułem „Firmy Przyjaznej Klientowi” przez okres 12 miesięcy.

Energetyka Cieplna Opolszczyzny SA w Opolu jak co roku przystąpiła do badania recertyfikującego w ramach programu „Firmy Przyjaznej Klientowi”, przeprowadzonego przez Obserwatorium Zarządzania w Warszawie, poddając się kolejnej ocenie klientów. W tym roku po raz pierwszy takiej samej weryfikacji poddały się spółki: ECO Jelenia Góra, ECO Kutno oraz ECO Malbork, wchodzące w skład Grupy Kapitałowej. Organizator konkursu/programu na podstawie wywiadów z ponad 280 klientami oraz anonimowej weryfikacji jakości obsługi klienta realizowanej przez spółki, ocenił czy  zasługują one na tytuł „Firmy Przyjaznej Klientowi”. Wszystkie badane spółki Grupy Kapitałowej ECO osiągnęły wysokie wyniki, przekraczające wskaźnik poziomu zadowolenia Klientów, wymagany
do uzyskania Godła, wynoszący 85%. - Działania spółki od wielu lat nastawione są na podnoszenie poziomu zadowolenia Klientów ze świadczonych usług oraz jakości obsługi. Tytuł "Firma Przyjazna Klientowi" jest ukoronowaniem tych działań. – powiedział Jan Hałuszczak Prezes ECO Malbork. 
W przypadku ECO SA, dysponującej już skalą porównawczą, wyniki ostatniego badania potwierdzają utrzymujący się wysoki poziom zadowolenia klientów ze świadczonych usług oraz jakości obsługi. 
  – Raport z badania, przygotowany przez Obserwatorium Zarządzania, jest cennym materiałem do analizy, pozwalającym na szczegółową ocenę obszarów obsługi Klienta i wyznaczenie kierunków działania w zakresie wymagającym doskonalenia – powiedziała Katarzyna Graboś, kierownik Biura Obsługi Klienta ECO SA. - Osiągane wyniki są efektem budowanych przez lata relacji z naszymi Klientami, którzy dostrzegają i  doceniają efekty tej współpracy, stając się partnerami w biznesie. 


Grupa Kapitałowa ECO, składająca się z 9 spółek, świadczy usługi dla ponad pół miliona mieszkańców w 10 województwach.          

Iwona Szczepanik
rzecznik prasowy                              

Robert Kaczmarkiewicz
Przejdź do komentarzy
Podziel się:
Oceń:

Zobacz więcej z kategorii Wiadomości


Komentarze (0)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe i naruszające regulamin będą usuwane.