Wydanie nr 317/2024, Wtorek 12.11.2024
imieniny: pokaż (9 imion)Jozafat, Marcin, Witold, Jonasz, Renata, Cibor, Czcibor, Renat, Arsacjusz
ReklamaKontakt
  • tvregionalna24.pl
  • zulawyimierzeja24.pl
  • tvsztum.pl
  • tvdzierzgon.pl

Ogłoszenie Wójta Gminy Sztutowo z dnia 5 września 2023 r. o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - stanowisko do spraw ochrony środowiska.

Wójt Gminy Sztutowo ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze do spraw ochrony środowiska w Urzędzie Gminy w Sztutowie ul. Gdańska 55, 82- 110 Sztutowo.

I. Wymiar czasu pracy – 1 etat

Komórka organizacyjna – Referat Rozwoju Gospodarczego i Rolnictwa.

II. Niezbędne wymagania od kandydatów:

a) obywatelstwo polskie,

b) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

d) nieposzlakowana opinia,

e) wykształcenie średnie , preferowane wyższe z zakresu ochrona środowiska .

f) znajomość przepisów prawa: ustawy o ochronie przyrody, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy Prawo ochrony środowiska, ustawy Prawo energetyczne ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy – Kodeks Postępowania Administracyjnego,

g) znajomość ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko,

h)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisko.

III. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych: w miesiącu sierpniu 2023 roku wskaźnik

zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Sztutowie , w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6 %,

IV. Wymagania dodatkowe:

a) preferowane doświadczenie: praca w jednostkach samorządu terytorialnego lub w administracji publicznej,

b) umiejętność pracy w zespole, determinacja w realizacji celów, łatwość nawiązywania kontaktów, zaangażowanie, umiejętność radzenia sobie ze stresem, kreatywność, dobra organizacja pracy, efektywność i szybkość realizacji powierzonych zadań, dyspozycyjność.

c) prawo jady kategorii „B „

V. Zadania wykonywane na stanowisku:

1. Realizacja zadań wynikających z ustawy ochronie zwierząt, wydawanie zezwoleń na działalność w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami.

2. Wydawanie zezwoleń na prowadzenie schronisk dla bezdomnych zwierząt, a także grzebowisk i spalarni zwłok zwierząt i ich części.

3. Realizacja zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach poprzez:

a) Prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych,

b) Prowadzenie ewidencji przydomowych oczyszczalni ścieków,

c) Kontroli częstotliwości opróżniania zbiorników bezodpływowych,

d) Kontroli częstotliwości i sposobu pozbywania się komunalnych osadów ściekowych ,

e) Prowadzenie ewidencji i wydawania zezwoleń na prowadzenie przez przedsiębiorców działalności związanej z opróżnieniem zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych,

f) Prowadzenie spraw związanych ze sprawozdawczością związaną z działalnością w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych ,

g) Wykonywanie czynności kontrolnych w zakresie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.

4. Realizacja zadań wynikających z ustawy Prawo Ochrony Środowiska i przepisów wykonawczych w tym :

a) Prowadzenie ewidencji kotłów grzewczych na terenie gminy,

b) Prowadzenie spraw i udział w kontroli sposobu spalania w kotłach grzewczych.

5. Realizacja zagadnień wynikających z ustawy o odpadach w tym likwidacja nielegalnych wysypisk.

6. Prowadzenie spraw z zakresu ustawy o ochronie środowiska, ustawy prawo energetyczne oraz ustawy o ochronie przyrody a w szczególności:

a) inicjowanie i nadzór nad opracowaniem i aktualizacją programów gospodarki niskoemisyjnej dla Gminy Sztutowo,

b) prowadzenie spraw w zakresie opracowywanie projektu założeń do planu zaopatrzenia w ciepło , energię elektryczną i paliwa gazowe.

c) Inicjowanie przedsięwzięć zmierzających do zadrzewiania i urządzania terenów zielonych, nadzór nad zalesianiem.

d) Prowadzenie spraw w zakresie usuwania drzew lub krzewów z terenu nieruchomości oraz ustalanie opłat z tego tytułu.

e) Wykonywanie czynności kontrolnych wynikających z ustawy o ochronie środowiska ustawy o ochronie przyrody oraz ustawy prawo energetyczne.

7. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach związanych z realizacją przedsięwzięć.

8. Współpraca ze stanowiskiem ds. komunikacji społecznej w zakresie promocji ochrony środowiska.

9. Koordynowanie realizacji programów ochrony środowiska i gospodarki odpadami tj. programu usuwania azbestu oraz prowadzenie spraw związanych z udzielaniem przez Gminę dotacji na usuwanie azbestu.

10. Prowadzenie ewidencji wyrobów azbestowych.

V. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

a) stanowisko przeznaczone dla pracownika administracji biurowej:

b) obsługa komputera oraz urządzeń biurowych,

c) kontakty z klientami zewnętrznymi,

d) wyjazdy na teren Gminy.

VI. Wymagane dokumenty:

a) podpisany własnoręcznie list motywacyjny,

b) kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,

c) CV - z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej i zajmowanych stanowiskach (własnoręczny podpis),

d) kopie świadectw pracy dokumentujących dotychczasowy staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia,

e) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,

f) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych,

g) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,

h) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

i) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych  zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.

j) oświadczenie, iż stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na danym stanowisku.

VII. Miejsce i termin złożenia dokumentów:

Dokumenty należy złożyć lub przesłać z zamkniętej kopercie na adres Urzędu Gminy w Sztutowie z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze do spraw ochrony środowiska” do dnia 15 września 2023 roku do godziny 15.00.

VIII. Informacje dodatkowe:

a) dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane,

b) osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania zostaną poinformowane telefonicznie i zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną,

c) przed zawarciem umowy o pracę kandydat wyłoniony w drodze naboru przedkłada pracodawcy zaświadczenie lekarza medycyny pracy potwierdzające fakt przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku ( skierowanie do lekarza wystawia pracodawca).

d) złożone w naborze dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych.

e) osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału „Zapytania o udzielenie informacji o osobie  z Krajowego Rejestru Karnego”,

f) Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej oraz umieszczona na tablicy ogłoszeń W urzędzie gminy w Sztutowie.

 

Proponowany termin zatrudnienia od 2 października 2023 roku.

 

Wójt Gminy

Robert Zieliński

 

 

 

 

Informacja prasowa Urzędu Gminy w Sztutowie

Redakcja. Czekamy na Twoje informacje.
Przejdź do komentarzy

Załączone pliki do pobrania (3)

Kamery On-Line

Podziel się:
Oceń:
Tagi

Zobacz więcej z kategorii Sztutowo


Komentarze (0)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe i naruszające regulamin będą usuwane.