I. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy w Sztutowie, ul. Gdańska 55 82-110 Sztutowo
II. Określenie stanowiska: stanowisko urzędnicze:
Nazwa stanowiska: stanowisko do spraw geodezji, zagospodarowania przestrzennego i rolnictwa
Wymiar czasu pracy – 1/1 etat
Planowany termin zatrudnienia – 02 listopada 2021 rok
Zatrudnienie na okres 3 lat.
III. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w miesiącu wrześniu 2021 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Sztutowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6%.
IV. Niezbędne wymagania od kandydatów:
-
obywatelstwo polskie,
-
pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
-
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
nieposzlakowana opinia,
-
wykształcenie średnie lub wyższe z zakresu urbanistyki i planowania przestrzennego, planowania przestrzennego, gospodarki przestrzennej, gospodarki nieruchomościami lub geodezji
-
znajomość przepisów prawa: ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych, ustawy o gospodarce nieruchomościami, prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawa o samorządzie gminnym,
-
znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracyjnych (Kpa),
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.
V. Wymagania dodatkowe:
-
preferowane doświadczenie: praca w jednostkach samorządu terytorialnego na stanowiskach: gospodarka nieruchomościami, planowanie i zagospodarowanie przestrzenne, geodezja,
-
umiejętność pracy w zespole, determinacja w realizacji celów, łatwość nawiązywania kontaktów, zaangażowanie, umiejętność radzenia sobie ze stresem, kreatywność, dobra organizacja pracy, efektywność i szybkość realizacji powierzonych zadań, dyspozycyjność.
VI. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku.
-
Planowanie, przygotowywanie do uchwalenia i realizacja miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy.
-
Wydawanie zaświadczeń , wypisów i wyrysów oraz informacji z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego.
-
Prowadzenie spraw z zakresu wydawania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.
-
Współpraca z instytucjami, organami realizującymi zadania z zakresu zagospodarowania
-
Prowadzenie spraw w zakresie podziału i rozgraniczenia nieruchomości z uwzględnieniem zgodności projektu podziału z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego oraz wydawanie decyzji i postanowień z tym związanych.
-
Nadzór i prowadzenie spraw związanych z ustalaniem opłaty planistycznej i adiacenkiej.
-
Prowadzenie i nadzór nad prawidłowym oznaczeniem ulic i numeracji budynków na terenie gminy.
-
Prowadzenie spraw z zakresu wyłączeń gruntów rolnych i leśnych z produkcji.
-
Prowadzenie spraw związanych z kopalinami na terenie gminy.
-
Prowadzenie spraw związanych z rolnictwem na terenie gminy.
-
Prowadzenie ewidencji i rozliczania materiałów pędnych dla OSP.
VI. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
• stanowisko przeznaczone dla pracownika administracji biurowej,
• obsługa komputera oraz urządzeń biurowych,
• kontakty z klientami zewnętrznymi.
VII. Wymagane dokumenty:
-
podpisany własnoręcznie list motywacyjny,
-
kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
-
CV – z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej i zajmowanych stanowiskach (własnoręczny podpis),
-
kopie świadectw pracy dokumentujących dotychczasowy staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia,
-
kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
-
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych,
-
oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie iż, stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na danym stanowisku,
-
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
VIII. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Dokumenty należy złożyć w zamkniętej j kopercie lub przesłać na adres Urzędu Gminy w Sztutowie ul. Gdańska 55, 82- 110 Sztutowo z dopiskiem „Oferta pracy na stanowisko urzędnicze do spraw geodezji i zagospodarowania przestrzennego i rolnictwa” do dnia 26 października 2021 do godziny 15.00.
Oferty, które wpłyną po terminie, nie będą rozpatrywane.
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej, osoby wstępnie zakwalifikowane jako spełniające w/w wymogi, zostaną powiadomione telefonicznie w ciągu 2 dni od daty posiedzenia, na którym komisja zapozna się ze złożonymi ofertami.
IX. Informacje dodatkowe:
-
Niniejsze ogłoszenie opublikowane zostanie w BIP Urzędu Gminy w Sztutowie oraz umieszczone na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Sztutowie.
-
Przed zawarciem umowy o pracę kandydat wyłoniony w drodze naboru przedkłada pracodawcy: zaświadczenie lekarza medycyny pracy potwierdzające fakt przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku, (skierowanie wystawia pracodawca).
-
Złożone w naborze dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych.
-
Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału „Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego”.
-
Informacja o wyniku naboru zostanie ogłoszona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w Sztutowie oraz w Biuletynie informacji Publicznej.
Załączniki do pobrania na stronie https://www.sztutowo.pl/?p=25459
Urząd Gminy Sztutowo zaprasza do składania ofert.
Informacja prasowa Urzędu Gminy Sztutowo