Wydanie nr 330/2024, Poniedziałek 25.11.2024
imieniny: pokaż (4 imiona)Erazm, Katarzyna, Tęgomir, Piotr
ReklamaKontakt
  • tvregionalna24.pl
  • zulawyimierzeja24.pl
  • tvsztum.pl
  • tvdzierzgon.pl

W Nowym Stawie wręczono certyfikaty „Bursztynowy Kłos” za popularyzowanie lokalnych wydarzeń i produktów.

  • Wydanie nr 330/2024
  • 18 grudnia 2019, 12:59
  • Redakcja
  • Wiadomości
Budowanie tożsamości regionu Żuław i Mierzei jest niezmierne istotne. Żuławska Lokalna Grupa Działania przyznała certyfikaty dla działaczy i twórców, którzy starają się popularyzować nasze lokalne produkty i wydarzenia.

Nazwa marki lokalnej podkreśla charakterystyczne cechy naszego zróżnicowanego regionu – dwóch krain geograficznych: bursztynowej Mierzei Wiślanej oraz mieniących się złotą pszenicą żuławskich pól. Stąd wzięła się nazwa certyfikatu „Bursztynowy Kłos” - które zostały wręczone w Nowym Stawie.

Stworzenie wspólnej strategii marketingowej dla obszaru ŻLGD” realizowana jest w ramach operacji własnej Żuławskiej Lokalnej Grupy Działania. Operacja ta współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Ma na celu promocję i stworzenie wspólnej marki „Bursztynowy Kłos”, na podstawie której doceniamy lokalnych działaczy w zakresie: wydarzeń/imprez organizowanych na naszym terenie, które nawiązują do naszych tradycji lokalnych, usług lokalnych mających związek z regionem, produktów lokalnych w tym tradycyjnych potraw, receptur czy surowców, a także rękodzieła czy sztuki powiązanej z regionem” - powiedział podczas gali prezes ŻLGD, Michał Chrząszcz.

Redakcja
Przejdź do komentarzy

 

Kamery On-Line

Podziel się:
Oceń:
Tagi

Zobacz więcej z kategorii Wiadomości


Komentarze (0)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe i naruszające regulamin będą usuwane.