Wydanie nr 333/2024, Czwartek 28.11.2024
imieniny: pokaż (12 imiona)Grzegorz, Lesław, Zdzisław, Gościrad, Lesława, Jakub, Rufin, Ginter, Guncerz, Gunter, Kwieta, Berta
ReklamaKontakt
  • tvregionalna24.pl
  • zulawyimierzeja24.pl
  • tvsztum.pl
  • tvdzierzgon.pl

Malbork: Śmiertelne potrącenie na przejściu dla pieszych (Al. Rodła i Plac Słowiański). Ku przestrodze zobacz pełne nagranie z kamery TvMalbork.pl - 08.12.2015

We wtorek (08.12.2015) doszło do tragicznego potrącenia na przejściu dla pieszych - skrzyżowanie alei Rodła i Placu Słowiańskiego Malborku.

77-letnia kobieta po przewiezieniu do szpitala zmarła - informuje sierż. Katarzyna Marczyk, rzecznik prasowy KPP w Malborku.

Kamery on-line 24/7 Urząd Miasta Malborka - Al. Rodła - Plac Słowiański - Droga Krajowa nr 22 i 55

Zobacz na żywo: http://www.tvmalbork.pl/kamery/23,urzad-miasta-malborka-al-rodla-plac-slowianski-dro

 

Kamery on-line 24/7 Live z Urzędu Miasta Malborka - Rzeka Nogat - Budowa II Nitki Mostu - Droga krajowa nr 22 i 55

Zobacz całość: http://www.tvmalbork.pl/kamery/30,live-z-urzedu-miasta-malborka-rzeka-nogat-budowa-i

Piotr Wąsowicz
Przejdź do komentarzy

 

Podziel się:
Oceń:
Tagi

Zobacz więcej z kategorii Na sygnale


Komentarze (78)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe i naruszające regulamin będą usuwane.

 
Jacek G.
Jacek G. 13.12.2015, 22:28
Moim zdaniem, wielki błąd kierowcy polegał na tym, że nie zatrzymał auta przed przejściem dla pieszych, w miejscu gdzie auto powinno się zatrzymać. Wtedy miałby widoczność na to co się dzieje na przejściu. Nie zrobił tego, zatrzymał się daleko na pasach. W takich miejscach powinno się ZACHOWAĆ SZCZEGÓLNĄ OSTROZNOŚĆ, tym bardziej, że sygnalizacja była wyłączona . Prawdopodobnie kierowca patrzył na swój lewoskręt nie upewniając się czy może bezpiecznie ruszać. Być może zgubiła go jakaś rutyna, pośpiech.
ja
ja 12.12.2015, 21:14
dlaczego nikt nie cenzuruje tak idiotycznych opinii ja k ta poniżej!!!! na miejscu tej '' baby'' mogła być twoja matka ośle. Czy wtedy też byś tak napisał?
Kreo
Kreo 12.12.2015, 09:50
Baba wpadła na droge jakby była przecena w biedronce, tir jest na tyle wysokim pojazdem ze ciezko zobaczyc kogos kto ładuje mu sie centralnie pod maske, kierowca żeby ją zobaczyć musiał by siedziec z twarza przyklejona do szyby. Nie róbcie sobie jaj tylko zacznijcie logicznie myśleć
Kajka
Kajka 13.12.2015, 20:41 (odpowiedź do Kreo)
Nie BABA a kobieta a w pobliżu nie ma Biedronki !!!. A ponadto ta kobieta nie żyje i po co tyle sarkazmu i głupich komentarzy z Twojej strony !! Nie MY jesteśmy oceniać kto winny a kto nie od tego są ludzie , którzy za to biorą kasę .
Anija
Anija 11.12.2015, 20:56
Na przejściu pieszy ma pierwszeństwo, a kierowca nie powinien go blokować, a jeśli już to zrobił, to powinien wykazać się szczególną ostrożnością. W tym przypadku kierowca w ogóle nie przejął się, że jest na pasach, dlatego to ewidentnie jego wina. Niech kierowcy TIR-ów w końcu nauczą się, że to że siedzą wysoką i są więksi od innych, nie zwalnia ich od zauważania innych uczestników ruchu drogowego.
anonim
anonim 11.12.2015, 12:44
na jednego sdka
Anonim
Anonim 10.12.2015, 19:43
Moim zdanie to nie jest wina kierowy!! On tez siedzi wysoko i nie widział Kobiety, domyślacie się co on czuje teraz.? No własnie...
a najlepiej to zabrać Prawko...
Obserwator
Obserwator 10.12.2015, 16:42
Kierowca z osobówki jadącej od strony Nogatu zatrzymał się, aby przepuścić samochody. Szkoda, że był tak uprzejmy... No cóż dalej wszystko potoczyło się tak jak na filmie.
ona
ona 10.12.2015, 14:10
Moim zdaniem kierowca nie jest winien, być może stanął na pasach dlatego że był załadowany , w takiej sytuacji nie ma mowy żeby wyhamował więc zatrzymał się na pasach. A jeśli chodzi o widoczność to też nie mógł widzieć tej kobiety przed maską, przecież on nie siedział z nosem przy szybie, jakaś odległość jednak jest między siedzeniem a szybą w tirze.
ccc
ccc 10.12.2015, 13:15
Ktokolwiek zauważa moment zatrzymania ciężarówki przed wypadkiem? Nawet w pobliżu przejścia nie ma żadnego pieszego! Kierowca zatrzymał się przed skrzyżowaniem, gdyby był pierwszy naczepa nadal by była na przejściu.
ARNOLD
ARNOLD 10.12.2015, 11:27
Przecież to wypadek z tzw. niemożliwych. Przecież nie chciał jej przejechać. Tak niestety musiał o być, każdy coś ma pisane w życiu. Winna jedynie po stronie tej osoby która wyłączyła światła. Oczywiście kierowcy należy się mandat za wjechanie na pasy, nie mniej jednak nie można przechodzić gdy przejście jest zablokowane, gdzie jej się śpieszyło. Apel do przechodniów i kierowców nie ufajcie sobie. Ona na pewno nie wiedziała, że on jej nie widzi. PO CO WYŁĄCZONO ŚWIATŁA !!!!!
Kajka
Kajka 13.12.2015, 20:46 (odpowiedź do ARNOLD)
No właśnie po co się wyłącza te światła , bo wtedy od strony Tczewa czeka się w korku po 30 min a w niczym to nikomu nie pomaga .
mama
mama 10.12.2015, 10:15
Dzieci wracaja ta droga ze szkoly w kaldowie, swiatla nie dzialaja, czy nikogo to nie interesuje?
mrm
mrm 10.12.2015, 09:20
Współczuję rodzinie i znajomym tej Pani. Na początku tygodnia umieściłam wpis pod artykułem na którymś z portali malborskich o budowie mostu z ostrzeżeniem, ze prędzej czy później zdarzy się nieszczęście, bo nie dość, że mamy budowę mostu, to cały ruch ciężarowy do i z Elbląga został skierowany przez teren budowy. Ten wpis jednak został usunięty :( Ciężko jest wjechać na most i z niego zjechać, bo ciężarówki przepuszczają nawzajem tylko siebie. Przecież w okolicy są szkoły, w tym muzyczna, gdzie chodzą naprawdę maluchy. Wpajamy dzieciom, żeby przechodziły na przejściach, ale z uwagą. Przecież ten samochód stał. Pewnie sama też bym weszła na to przejście. Wiem, że kierowca takiego auta ma ograniczoną widoczność, ale stał na przejściu DLA PIESZYCH. Ta Pani nie przechodziła w miejscu dla niej nieprzeznaczonym. Straszna tragedia i dla kierowcy. Apeluję do osób odpowiedzialnych za organizację ruchu na tym odcinku drogi. Nie usuwajcie takich wpisów, a zastanówcie się, jak poprawić bezpieczeństwo korzystających z dróg.
asd
asd 11.12.2015, 07:39 (odpowiedź do mrm)
samochód stał i blokował 80% przejścia .... czyli przejścia nie było.
ehhh
ehhh 10.12.2015, 09:05
tragedia.... ale jak mozna wbiegac pod maske slyszac ruszajacy samochod przeciez to TIR duzy glosny....
tak jak ktos wspomnial skoro nie widzisz kierowcy jak on ma widziec ciebie ... ehhh brak wyobrazni....
wiem ze kierowca tira nie powinien stac na pasach ale jesli juz stoi PAMIETAJMY nie widzi nas przed sama maska on po prostu nie ma na to najmniejszych szans ...!! nie masz wolnych pasów nie wchodz !! :(
ferdo
ferdo 10.12.2015, 13:22 (odpowiedź do ehhh)
O matko czemu ludzie są tacy tępi ? Dobry kierowca nawet jesli stoi na samych pasach bo sadzil ze przejedzie ale jednak sie nie dalo to co powinien dalej zrobić mądralo ? Jestem kierowca i mam głowę na karku wiec rozglądam sie po pasach . W prawo w lewo i jeszcze raz dla pewności w tej samej sekwencji tak jak to powinien zrobić pieszy na pasach . I gwarantuje ze da sie zobaczyć jesli ktos wchodzi czy wbiega na pasy . A idąc dalej czekam cierpliwie aż ten pieszy który ruszył z punktu a ,dotrze do punktu b bezpiecznie . I będę tak czekal aż upewnię sie na 100% ze juz mam wolna drogę . Wtedy ruszam i nikt nie ginie. Tak trudno sobie to wyobrazić ? Pozatym ta kobieta zaczela biec i pojawila sie na wysokości maski tira w tym samym momencie gdy zaczął z impetem ruszać . To juz pech jednak wracając do poczatku kierowca powinien ja zobaczyć juz w momencie kiedy postawila 1 krok na pasach.
żaba
żaba 11.12.2015, 10:40 (odpowiedź do ferdo)
ferdo ludzie nie są tępi! A wiesz co to jest martwe pole?! Może jesteś kierowcą, ale samochodu osobowego! To znaczna różnica, kobieta nie powinna wchodzić na pasy, nie ma mowy, żeby kierowca ją zauwazył!
ferdo
ferdo 13.12.2015, 14:19 (odpowiedź do żaba)
czy ty przeczytalas co napisalem ? wiem co to martwe pole a jest w duzym samochodzie kilka , jezdze ciezarowkami . martwe pole to jedno a obserwacja czy ktos pare sekund wczesniej wszedl na pasy to drugie . Wedlug mnie kierowca tira nawet nie spojrzal w prawo bo jedynie skupil sie na lewoskosie i czekal na okazje , jednak zanim ruszyl powinien jednak sie upewnic czy napewno przez pasy nie przelazi chocby kundel . Bo idac tym tokiem rozumowania to kierowca powinien byc zwolniony z odpowiedzialnosci za przejechanie kogokolwiek bo przeciez w duzym samochodzie sa martwe pola a pieszy nad przejsciem to powinien latac albo przechodzic z transparentem " uwaga ide" . Nie twierdze ze babka przeszla prawidlowo bo po prostu zle ocenila sytuacje , ktos mlodszy pewnie by uskoczyl..
asd
asd 11.12.2015, 07:41 (odpowiedź do ferdo)
Kierowca na takim skrzyżowaniu patrzy kiedy i gdzie zwolni mu się miejsce do przejazdu ..... może niech jeszcze patrzy w lusterka czy go motocyklista nie wyprzedza ?
Pio
Pio 10.12.2015, 20:16 (odpowiedź do ferdo)
Twoje miejskie osobowe autko to nie to samo co duży zestaw. Ludzi wyzywasz od tępych a nawet filmu obejrzeć nie potrafisz. Kierowca ciągnika siodłowego czy jak to mówisz "TIR - międzynarodowy transport drogowy" nie ruszył w momencie gdy kobieta była na wysokości jego prawej osi. Na filmie widać, że kierowca rusza zanim kobieta przekracza linie ciągłą rozdzielającą pasy. Ja rozumiem, że można nie umieć czytać ze zrozumieniem ale, żeby już nawet nie potrafić obejrzeć nagrania...
ferdo
ferdo 13.12.2015, 14:26 (odpowiedź do Pio)
juz sie tak nie podniecaj , sens mojej wypowiedzi jest taki ze kierowcy duzych zestawow maja w dupie to co sie dzieeje nizej , zawsze mozna sie zaslonic " martwa strefa " i zajezdzac droge , wymuszac i przejezdzac ludzi na pasach . Nie jest wazne w ktorym momencie ruszyl pojazd i czy babka byla na srodku przejscia czy pod samochodem , bo gdy postawila pierwszy krok na pasach to ten i kazdy kierowca powinien to widziec i czekac az babka zejdzie i tylko dlatego uwazam ze to jego wina . Zgodze sie z teoria o martwym polu w momencie gdy amochod ciezarowy , tir czy jakkolwiek go nazwiesz jadac droga dwupasmowa jest mijany przez mniejszy pojazd i w pewnym miejscu faktycznie wystepuje ta martwa strefa i nie sposob zauwazyc ten mniejszy samochod . Podczas gdy pojazd stoi to nie jest wina martwej strefy tylko brak uwagi co sie dzieje wokolo i tyle , kazdy ma swoja opinie a ja mam nadzieje ze w toku sledzctwa wine poniesie kierowca , chociaz napewno nikomu nie chcial zrobic krzywdy .
lucka
lucka 10.12.2015, 00:10
Do PIO,
może i masz rację, ale to w żaden sposób nie usprawiedliwia kierowcy. Nie dość, że złamał przepisy, nie zachował odpowiedniej odległości to jeszcze zabrakło mu wyobraźni. Wyrazy współczucia dla rodziny.
Pio
Pio 10.12.2015, 18:14 (odpowiedź do lucka)
"lucka" nie usprawiedliwiam kierowcy ale też nie możemy go obwiniać w 100%, zabił człowieka i podejrzewam, że łatwo mu z tym nie będzie. Pieszego w takiej sytuacji też nie usprawiedliwia wejście na pasy gdy stoi na nich pojazd. Pieszy powinien się upewnić czy na przejście może wejść. Moim zdaniem w tej sytuacji tak jak kierowca nie powinien się zatrzymać na psach tak samo kobieta nie powinna na nie wejść a tym bardziej widząc, że gdy rusza wbiegać pod niego. Z filmiku wynika, że kobieta już w połowie prawego pasa zauważyła, że ciężarówka zaczyna ruszać a mimo to wbiegła pod niego.
ferdo
ferdo 13.12.2015, 14:29 (odpowiedź do Pio)
z tym wejsciem na pasy sytuacja jest wyjatkowa bo swiatla nie dzialaja wiec pieszy tak samo jak pojazdy czeka na " okazje" i wchodzi na pasy . I to ze pojazdy staly dalo tej kobiecie sygnal mowiacy ze " skoro one stoja a ja mam lewa wolna to sobie przejde chociaz do nastepnych swiatel " Tyle ze byla za wolna a sprawy sie potoczyly inaczej..
Żaba
Żaba 11.12.2015, 10:46 (odpowiedź do Pio)
tak jest! Zgadzam się w 100%. Kobiecie już nie pomożemy, a kierowca musi dalej żyć, pracować i walczyć z okrutnymi myślami, że zabił człowieka! Ludzie są bezlitośni i samolubni!
Pio
Pio 09.12.2015, 22:20
Weźcie się ludzie ogarnijcie. Wina leży po jednej i drugiej stronie. Kierowca niepoprawnie zatrzymał pojazd nie widząc w ten sposób tego co dzieje się na przejściu. Kobieta podjęła zła decyzję wbiegając prosto pod ruszający pojazd (a ciężarówka to nie auto osobowe i trzeba sobie to w końcu uświadomić). Jak już ktoś napisał piesi często myślą, że są na pasach nieśmiertelni i nietykalni. Fakt mają pierwszeństwo ale zrozumcie jedno sami dla siebie i swojego bezpieczeństwa "niech każdy myśli za siebie a nie liczy na innych". Osoby które twierdzą, że policja lub inna służba do tego uprawniona powinna tam kierować ruchem przed zdarzeniem są w błędzie. Jeżeli sygnalizacja świetlna jest wyłączona to obowiązują nas znaki drogowe i normy zawarte w ustawie o ruchu drogowym (po to to jest). Jak widać na nagraniu w chwili zdarzenia na drodze nie tworzą się korki ani nic innego więc nie ma potrzeby kierowania ruchem. Stała się tragedia i nikt tego nie zrobił specjalnie.
ferdo
ferdo 13.12.2015, 14:34 (odpowiedź do Pio)
w chwili nagrania nie ma korkow , obejzyj sobie widok miedzy godzina 15 00 , a 16 30 . I wtedy tez ludzi przechodza na " chybil trafil " , jak ktos napisal tedy wracaja dzieciaki ze szkoly ktore potrafia byc rownie ogarniete jak osoby np po 60 -70 . I tez moze zle ocenic sytuacje a mowienie ze sa znaki takiemu pieszemu niewiele daje . Kwestia czasu jest nastepne takie zdarzenie bo kazdy sie spieszy i traci czujnosc . A z drugiej strony mostu jest jeszcze gorzej i tak jeszcze niecale 2 lata ..
IT
IT 09.12.2015, 18:39
Z tego co wiem to Policja nie jest od kierowania ruchem. Więc po co ta awantura o Policję. Fakt kierowali po zdarzeniu w Kałdowie ale to tak dla rekreacji.
velo
velo 09.12.2015, 19:02 (odpowiedź do IT)
Skoro policja nie jest od kierowania ruchem, to co u licha robią policjanci przy cmentarzach 1 listopada?
I dlaczego zatem wydano Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 lipca 2010 r. w sprawie kierowania ruchem drogowym?
Seb
Seb 09.12.2015, 18:14
Dwa błędy:
1. Oczekiwanie na przejazd na przejściu dla pieszych,
2. Zła decyzja kobiety - tj bieg pod ciężarówkę, która rusza (na zasadzie: "aaa zdąrzę")..

Szkoda tylko, że często te (na pierwszy rzut oka) niewinne błędy doprawadzają bardzo często do śmierci..
hahaha
hahaha 09.12.2015, 18:05
Widzicie te wszystkie ciężarówki? Jak zrobią most to będzie ich dwa razy więcej. Wypadków pewnie też.
elwis
elwis 09.12.2015, 23:34 (odpowiedź do hahaha)
ty czlowieku sie zastanow co ty gadasz bo niewiesz chyba po co tworzy sie ten most , ma nam mieszkanca i turysta ulatwic ruch . a ciezarowki to transport i sie qrwa wypadkami nie zaslaniaj bp wypadki byly i beda
Paweł
Paweł 09.12.2015, 19:46 (odpowiedź do hahaha)
Kolego zrób sobię C+E i nabierz doświadczenia a później się wypowiadaj
kiter
kiter 09.12.2015, 17:43
Ty chyba ślepy jesteś. Policja jest i to dwa radiowozy, jeszcze przed odjazdem karetki. A skąd wiesz gdzie była karetka? Może wracali z pilnego wyjazdu pt. gorączka albo ból brzucha od tygodnia.
velo
velo 09.12.2015, 18:44 (odpowiedź do kiter)
Policja jest? Kiedy? Niestety już po fakcie. Gdzie była przed wypadkiem? Gdyby kierowała ruchem, nie byłoby zapewne tej tragedii.
velo
velo 09.12.2015, 17:20
Ewidentna wina kierowcy. Ale ważniejsze pytanie: gdzie była p... policja??? Od wielu dni nie działa sygnalizacja świetlna na obydwu krańcach mostu. Było tylko kwestią czasu, kedy nastąpi jakaś tragedia. I stało się. Zakładając, że wyłaczenie świateł było konieczne, to dlaczego nikt nie kieruje ruchem, przynajmniej w godzinach szczytu. Gdzie była policja, straż miejska? To są prawdziwi winowajcy. Niech w końcu wezmą się za robotę, taką potrzebną mieszkańcom miasta.
mimi
mimi 09.12.2015, 22:18 (odpowiedź do velo)
jaka wina kierowcy jak kobieta miała czerwone i widać jak przebiega bo chce szybko zdążyć o.O
kj
kj 09.12.2015, 23:46 (odpowiedź do mimi)
światła nie działały
asd
asd 11.12.2015, 07:44 (odpowiedź do kj)
wolnej drogi przez przejście też nie miała ... nie można chodzić po drodze i lawirować pomiędzy autami.
Stefan Karwowski
Stefan Karwowski 09.12.2015, 21:49 (odpowiedź do velo)
Tam gdzie nie powinna jak zawsze
ferdo
ferdo 09.12.2015, 16:53
zawinil raczej kierowca tira ktoremu oczy chyba pi... zarosly nie upewnil sie czy ktos juz nie jest na przejsciu a najprawdopodobniej skupil sie jedynie na obserwacji samego skretu w lewo i ruszajacych samochodow , rutyna . Natomiast duza wine ponosze osoby odpowiedzialne za sygnalizacje swietlna , ktora nie dziala od jakiegos czasu z powodu remontu , skoro nie dziala to postawic policjanta i niech kieruje ruchem bo jezdze tedy codziennie do pracy o godzinie 7 rano wjezdzam a o 16 wyjezdzam z miasta i to czasem wyglada jak walka kto pierwszy ten lepszy i kwestia czasu jest nastepny taka tragedia bo do konca remontu jeszcze zdaje sie daleko ..
mimi
mimi 09.12.2015, 22:19 (odpowiedź do ferdo)
Rutyna? Idiotyzm kobiety, w tym wieku chyba jednak jest się mądrzejszym niż sprawniejszym a po za tym chyba skoro z pod samochodu ona nie widzi kierowcy to jak on ma zobaczyć co ma przed maską na czerwonym świetle dla pieszych?
ferdo
ferdo 10.12.2015, 12:05 (odpowiedź do mimi)
Jakim czerwonym ? Napisze wielkiemi literami SWIATLA SA WYLACZONE OD DLUZSZEGO CZASU Z POWODU REMONTU MOSTU. I tak jak napisałem wczesniej kierowca każdego pojazdu ma się zatrzymać w takim miejscu przed swiatlami żeby widział cale przejście , tak mówi przepis i tak rutyna bo jakby się skupil na calej drodze to by zauważył wejście kobiety na pasy i czekalby aż spokojnie by to przejście oposcila. Wiec przestań pitolić .
aaa
aaa 09.12.2015, 15:29
Wina kierowcy to fakt - źle stał i nie miał możliwości zauważenia pieszego. Aczkolwiek obwiniałbym też służby, ponieważ przy takim natężeniu ruchu o takiej porze przy wyłączonej sygnalizacji powinien tam stać policjant i kierować ruchem!
Zbyszek
Zbyszek 09.12.2015, 15:14
trak Dzisiaj, 13:42 pogotowie jechało chyba ze sztumu 7m38s a... policji nie widac do odjazdu pogotowia i to przy smiertelnym wypadku. Opieszalosc czy brak odpowiedzialnosci ???


realista
realista 09.12.2015, 17:35 (odpowiedź do Zbyszek)
7 min 38 s. to bardzo krótko jak byś chciał wiedzieć. Zapewne ty czekałeś z wybranym numerem 999 na telefonie już przed zdarzeniem.
Malbork
Malbork 09.12.2015, 16:42 (odpowiedź do Zbyszek)
Spisywanie i wlepianie mandatom młodzieży było ważniejsze bo kasa kasa
Andrzej
Andrzej 09.12.2015, 14:45
Kierowca tira wjechal na przejscie dla pieszych nie majac mozliwosci zjazdu ze skrzyzowania. Przejscia nie wolno blokowac. Kobieta przechodzila w pewnej odleglosci od samochodu - gdyby kierowca zachowal ostroznosc to powinien ja zauwazyc.
Łysy
Łysy 09.12.2015, 14:14
Ludzie opamiętajcie się, są przepisy ile metrów przed przejściem samochód musi stanąć .Tam pieszy nie miał szansy przejść bo każdemu kierowcy się spieszy..Tragedia !!!
trak
trak 09.12.2015, 13:42
pogotowie jechało chyba ze sztumu 7m38s
ratolek
ratolek 12.12.2015, 09:38 (odpowiedź do trak)
Nie dojedziesz karetką ze Sztumu w 10 minut więc nie pierdziel ( łączny czas przyjęcia i dojazdu ). Zauważ, że w samym momencie wypadku świadek zdarzenia widzi co się dzieje wykręca po minucie nr telefonu alarmwego najczęściej 112 co wydłuża czas otrzymania zgłoszenia w Malborku ponieważ 112 jest w Gdańsku tam jest zbierany cząstkowy wywiad i przełącza nr do Malborka ( masz stratę co najmniej 3 minut na rozmowy ) Tego nie liczysz Nie ?? Wydruk zgłoszenia i powiadomienie zespołu do wyjazdu kolejna minuta lub dwie ( nikt w butach gotowy do wyjazdu w karetce nie siedzi ) mamy już 6 minut zostaje czas dojazdu, wynik super DZWONCIE DALEJ NA 112 przecież to nie działa .... TYLKO 999, niestety czasu nie da się zatrzymać.
Danuta
Danuta 09.12.2015, 13:38
Wina kierowcy,bo stał na pasach,ale ta pani też wbiegła pod samą maskę ,a mogła się zatrzymać i chwilę poczekać ,kierowca na pewno jej nie widział ,mie miał jak jej zobaczyć.
rrr
rrr 09.12.2015, 13:36
A ile razy jest tak ze ludzie nie patrzą czy jest zielone czy czerwone to i tak piesi nie patrzą ,a w miejscu za 2 metry mają dalej pszejsc ie to nie wola pszejsc inaczej i tak jest po patrzcie jak ludzie stoją na pasach lub jak pszechodza
Rafał
Rafał 09.12.2015, 13:06
właśnie dlaczego tam nie włączonych świateł, to smutne idziesz sobie i za chwilę ciebie już niema. Kierowca faktycznie nie mógł jej widzieć. Ponad to piesi zachowują się na przejściu jak by byli nieśmiertelni.
Kierowca
Kierowca 09.12.2015, 12:53
APELUJE DO BURMISTRZA MIASTA MALBORKA O WŁĄCZENIE ŚWIATEŁ BO ZNÓW DOJDZIE DO TRAGEDII
asd
asd 11.12.2015, 07:47 (odpowiedź do Kierowca )
Wystarczy jeździć zgodnie z przepisami - radiowóz na skrzyżowanie i mandaty za nieprawidłowe poruszanie się dla pieszych i kierowców ...
widz
widz 09.12.2015, 11:55
Ta pani miała światło czerwone
ona
ona 09.12.2015, 11:38
Masakra, aż brak słów, moim zdaniem kierowca nie jest winny, sama mam firmę transportową i uwierzcie mi że kierowca nie miał możliwości zauważyć tej kobiety, przecież on nie siedzi z nosem przy szybie .Kobieta zawiniła bo gdy usłyszała że on rusza zaczęła biec a mogła się jeszcze cofnąć. Jestem kierowcą nie od dziś i wiem jacy są piesi, nie zwracają uwagi czy coś jedzie czy nie, inni są nie zdecydowani nie wiedzą czy mają przejść czy nie i w ostatniej chwili wpadają na jezdni.
kkk
kkk 10.12.2015, 12:07 (odpowiedź do ona)
chyba jesteś blondynką
Seba
Seba 10.12.2015, 10:50 (odpowiedź do ona)
W twojej wypowiedzi jest "wiem jacy są piesi, nie zwracają uwagi czy coś jedzie czy nie"
To też musisz wiedzieć że to kierowca mus zachować najwyższą ostrożność, ponieważ pieszy to też i dzieci.
Łysy
Łysy 09.12.2015, 14:16 (odpowiedź do ona)
Powiedz ile przed przejściem kierowca ma stanąć ,jak by stanął przepisowo to by ją widział
ferdo
ferdo 09.12.2015, 17:03 (odpowiedź do Łysy)
nie wiem w jakim pierdziszewie mieszkasz i sie poruszasz samochodem ale na ogol w polsce a wlasciwie zawsze pieszy na przejsciu jest nietykalny , sygnalizacja nie dziala bo jest wylaczaona z powodu remontu mostu wiec pieszy mogl przejsc widzac ze pojazdy stoja , do tego to starsza kobieta wiec mogla zle ocenic sytuacje , byc moze ktos mlody mialby wiecej refleksu , ale nadal miala prawo przejsc . To kierowca jest winny bo powinien stanac w miejscu z ktorego widzi pasy na calej szerokosci co reguluja przepisy o ruchu drogowym , radze poczytac bo z tego co piszesz to istnieje ryzyko ze tez kogos zabijesz . Ja tez jezdze duzo i od bardzo dawna i faktycznie piesi sa rozni ale to kierowca pojazdu ma przewidywac kazda sytuiacje .
obserwatorka
obserwatorka 09.12.2015, 11:30
Prędzej czy później by doszlo do wypadku w tym miejscu. Nie rozumiem dlaczego światła nie dzialaja??? Bardzo cięzko jest tam wjechac na most od strony sztumu. Przechodnie także własnie musza przebiegac pomiędzy samochodami lub czekac na laskawośc kierowcow! Identyczna sytuacja po drugiej stronie mostu! Światła zostały wyłączone, piesi chodza na ryzyko a kierowcy z pierwszenstwem jezdza jak święte krowy i mało który pusci tych z kałdowa!!! STRABAG jest na tyle bogata firma ze skoro zdecydowali się wyloączyć sygnalizację świetlna to niech postawią kogoś do kierowania ruchem w godzinasz szczytu!!! Rozładuję to korki i zapewni więcej bezpieczenstwa dla pieszych i kierowców. A skoro przejścia na tak ruchliwych drogach sa tak niebezpieczne to nalezy ja całkowicie zamknac! Bardzo wspólczuję rodzinie potraconej kobiety, ale równie bardzo szkoda mi kierowcy tira który przeciez nie chcial tego wypadku! Równie dobrze mogło sie to przytrafic kazdemu z nas. Najbardziej zawiniła wielka firma która niestety nie radzi sobie z organizacja!
asd
asd 11.12.2015, 07:48 (odpowiedź do obserwatorka)
Od Sztumu jest wjechać trudno - ale stosunkowo najszybciej to zrobisz .... korki od Sztumu są najmniejsze.
sm
sm 09.12.2015, 11:15
Może czas już zamknąć te przejścia na placu budowy? Przejście przez Al.Rodła 150m, przez Plac Słowiański 50m. Skrajnie dookoła od baszty do UM to 350m dalej, dalej od śmierci.
asd
asd 11.12.2015, 07:49 (odpowiedź do sm)
Słuszna uwaga tego przejścia nie powinno tam być .... w czasie prac budowlanych.
Ohh
Ohh 09.12.2015, 11:00
Do smutna: Kierowca tira stał na pasach..
P
P 10.12.2015, 16:01 (odpowiedź do Ohh)
To że stał na pasach to jedno ale to że szła przed samą maską to był błąd. Metr dalej by szła to by była już jakoś widoczna
roztrzęsiona
roztrzęsiona 09.12.2015, 11:33 (odpowiedź do Ohh)
Kierowca tira stał na pasach i czekał na możliwość skrętu w lewo. Patrzył lewo, kiedy miał wolną drogę, ruszył i lewym kołem przejechał. Ten wypadek uczy żeby przejść przez jezdnię trzeba mieć wszystkie pasy wolne. Tam jest niebezpiecznie, gdy wyłączono światła policjant powinien kierować ruchem.

widz
widz 09.12.2015, 13:03 (odpowiedź do roztrzęsiona)
W tym dniu Policja a dokładnie Ruch Drogowy kieruje ruchem od strony kałdowa w dniu wypadku tyle że kilka godzin po nim. Ot prewencja taka !
smutna
smutna 09.12.2015, 10:45
z całym szacunkiem dla zmarłej, ale w mojej opinii nie zachowała dostatecznej ostrożności... kierowca tir-a nie był w stanie jej zauważyć...
ferdo
ferdo 09.12.2015, 17:05 (odpowiedź do smutna)
jakby zatrzymal sie w miejscu jakie okreslaja przepisy to by mial szanse widziec..
asd
asd 11.12.2015, 07:50 (odpowiedź do ferdo)
Jakby stanął 1 metr dalej - to by nie wlazła na pasy bo by ich nie widziała.
ja
ja 10.12.2015, 10:36 (odpowiedź do ferdo)
Oj tragedia wielka dużo daje do myślenia ale taka jest prawda nawet na pasach trzeba bardzo uważać sama wiem po sobie przechodziłam na zielonym kolo Statoil stacji paliwa. Jedne pasy ok a na drugim kierowca się za gapil i prosto na mnie on po hamulcach a ja nie do przodu tylko w bok i tak dzięki temu żyję.